>Kremalı Muhallebi

>



Sakızlı muhallebiye çok yakın bir tadı var ama kıvamı biraz daha köpüksü oldu, velhasıl güzel bir tatlı.

Malzemeler

1 lt. süt

90 gr. un
150 gr. toz şeker
damla sakızı
100 ml. krema


Yapılışı


Krema dışındaki bütün malzemeler -bir çırpıcı yardımıyla- muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir. Kaynayınca krema eklenip ocak kapatılır ve mikser ile 5 dakika çırpılır. Kaselere boşaltılıp ılınınca buzdolabına kaldırılır. 

Ölçü vermek gerekirse yukarıda yazılı miktarın iki katını yaptım ve fotoğraftaki kaselerden 11 tane oldu, bir de küçük kase.
7 thoughts on “>Kremalı Muhallebi

  1. >hmmmm denenmeli bene. ben kremanın katıldığı tadları çok seviyorum bunuda severim sanırım.selam ve dua ile ablam

  2. >Mutlu pazarlar canım ben bulduğum herşeye krema katar oldum:))Gerçekten çok farklılaştırıyor lezzetini muhallebin ahrika ellerine sağlık sımsıcaksevgiler.

Bir Cevap Yazın

