>Elmalı Topkek

>

Yemek istemediğimiz 2 elma varsa tart için yetmiyor ama kek için yetiyor.


Tarifi zeytinağacı‘ndan aldım. Biraz değiştirdim. Havuç yoktu, elma miktarını attırdım; elmalar tatlı değildi, şekeri arttırdım vs. Ayrıca tarifte 10 adet muffin kalıbı yazıyor ama benim minik kalıplarımın 18’i de doldu. Bir de şöyle bir fark oldu; Aslı Hanım’ın yaptıkları daha güzel görünüyor, elmaları rendelemek yerine minik küpler halinde kullanmak lazımdı, sorun bu.

Malzemeler

3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1/2 su bardağı sıvı yağ
2 elma
2 su bardağı un
1/2 paket kabartma tozu
1/2 paket vanilya
1/2 tatlı kaşığı tarçın

Yapılışı

Yumurta ve şeker çırpılır, diğer malzemeler ve en son olarak da elma rendesi eklenip 170 dereceli fırında pişirilir.
12 thoughts on “>Elmalı Topkek

  1. >az yemedik senin yaptığın top kekleri:) emin bu da onlar kadar lezzetlidir…ellerine sağlıkilk fırsatta deneyeceğim,selamlar, sevgiler

  2. >Rica ederim, kabalık olur mu hiç?Akif'le acaba kim olabilir diye düşünürken ismin geçmişti ama emin olamadık. Hatta nette arayınca bir çizgi film kahramanı çıktı, bulmaktan iyice ümidi kesmiştik 🙂 Eğlenceli bir karaktere benziyor, senin gibi yani…

  3. >teşekkür ederim:)görüşemiyoruz son zamanlarda, ama merak etme, blogunu takip ediyorum sürekli… özellikle ofiste acıktığım zamanlarda:)bu arada totoro'nun dvd si var isterseniz bende:)

Bir Cevap Yazın

