>Toz Pudingli Kek

>

Tarifi Banu Gökşin‘den aldım. Çok pratik, az malzemeli, kıvamı güzel bir kek oldu. Kıvamını pudingteki nişastaya borçlu.


Muzlu puding kullandım, kakaolu veya vanilyalı kek için puding kullanmaya gerek yok diye düşünüyorum. Nişasta ve kakao ilavesiyle halledilmeyecek birşey değil.


Malzemeler

3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1/2 su bardağı süt veya su (su kullandım)
1/2 su bardağı sıvı yağ
1 paket puding (muzlu kullandım)
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu

Yapılışı

Sırasıyla çırpılıp 170 dereceli fırında pişirilir.

Ve Banu’ya teşekkür edilir 🙂

4 thoughts on “>Toz Pudingli Kek

  1. >Merhaba Meliha hanım..Kekinizin ağızda dağılacağı görüntüsüne yansımış..Ellerinize sağlıksevgiler

Bir Cevap Yazın

