>Muzlu Puding

>

Tarifi Saliha‘dan aldım. Birkaç deneme ve biraz yorumlamadan sonra aşağıdaki hale geldi.


Malzemeler

1 lt. süt
4 yemek kaşığı nişasta (tepeleme)
3/4 su bardağı toz şeker (aslında 1 bardaktı, ben kalorisini azalttım)
1 pk. vanilya
3 muz
1 tatlı kaşığı kakao

Yapılışı

Muz, vanilya ve kakao dışındaki malzemeler çırpma teli yardımıyla pişirilir. Piştikten sonra arada bir karıştırılarak ılınması beklenir.

Muzlar dilimlenip püre yapıcıyla ezilir, pudingin içine vanilyayla birlikte eklenip blender tutulur. Kaselere boşaltılır (7 kaseye böldüm) kalan az bir miktara kakao eklenir. Her bir kaseye paylaştırılır.

Soğuyunca servise hazırdır.
5 thoughts on “>Muzlu Puding

  1. >Muz pişince kararır diye düşünürdüm ..:) Harika görünüyor ellerinize sağlık sevgilerwww.rumma.org

Bir Cevap Yazın

