>Muska Börek

>




Annem muska formu için yufkadan lineer dilimler keserek başlardı. Ortadakiler uzun, yanlara gittikçe kısalan dilimler 😦 Benim geometrik takıntım olduğundan -meslek hastalığı galiba-, bu yöntem aklıma gelene kadar yapmıyordum. Artık aşağıda görüldüğü şekilde kesiyorum. Biraz daha büyük oluyor muskalar ama olsun.


Malzemeler

yufka
peynir
maydanoz
yumurta akı
sıvı yağ (kızartmak için)

Yapılışı

Tarifinde anlatılacak bir şey de yok aslında. Herkes bilir. Son katladığımız yeri yumurta akına batırıp yapıştırıyoruz ki, kızartırken açılmasın.
6 thoughts on “>Muska Börek

  1. >çok güzel canım.eline sağlık..aslında birde küçük bir tavsiyede bulunmak istiyorum illede dene derim.muskaları sardıktan sonra çırpılmış yumurtaya bula sonrada galeta ununa ve yine kızart.süper oluyor…süper…

  2. >Ziyaretin için çok teşekkür ederim her zaman beklerim. Senin iri muskalar hepimizi nazardan büyüden korur:))Ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

